opc_loader

VERKOOPVOORWAARDEN

BESTELLING
Bij bestelling ga je akkoord met de bestellings- en leveringsvoorwaarden van Simply Because.

BETALING
Bij iedere bestelling ontvang je een bevestiging per e-mail met het ordernummer, de aangekochte items, eventuele verzendkosten en het eindbedrag. Er zijn diverse betalingsmogelijkheden: iDeal, Paypal of handmatige overschrijving. iDEAL is de meest gebruikte betalingsmethode voor online aankopen in Nederland. Als internetbankierder bij o.a. ING, Rabobank, ABN AMRO of SNS Bank kun je direct gebruik maken van iDEAL. Je rekent af in de vertrouwde internet betaalomgeving van je bank. Het bedrag wordt direct van de betaalrekening afgeschreven. Vertrouwd, veilig en gemakkelijk. Een bestelling die betaald is met iDEAL wordt doorgaans binnen 1-3 werkdagen geleverd. 

-
BETALINGSGEGEVENS & REGISTRATIE
KvK 341.35462
BTW
NL199054939B02
Bankrekening: NL49ABNA0422090522, tnv Simply Because, Haarlem


VERZENDING
Alle artikelen worden via Post NL verzonden. Simply Because rekent binnen Nederland GEEN VERZENDKOSTEN. Deze verzending past in bijna alle gevallen door de brievenbus. De brievenbusverzending heeft géén track&trace en géén verzekering. De verzending is daarom op eigen risico van de klant. Simply Because is derhalve niet verantwoordelijk voor deze verzendingen. Bovendien is Simply Because niet aansprakelijk voor verlies, diefstal of schade tijdens de verzending. Daarom kun je er voor kiezen om je bestelling aangetekend en verzekerd te verzenden met track&trace. Wij wijzen er nadrukkelijk op dat Simply Because niet aansprakelijk is voor overschrijding van de aangegeven levertijden of verlies of beschadiging door TNT post. 
Simply Because biedt je de keuze uit de volgende verzendwijze:

  • GRATIS VERZENDING dit zijn zendingen die in de brievenbus worden gegooid en met een zegels verstuurd worden.
  • • Brievenbuspakje €3,94
    - verzendbewijs
    - statusinformatie over zending
  • • Aangetekend + verzekerd verzenden: €7,22-. Bij ‘aangetekend verzenden’ (€7,22-) moet er worden getekend voor ontvangst. Op deze manier ben je altijd verzekerd dat de bestelling aankomt.

  • Aangetekend + verzekerd verzenden: €7,22-. Bij ‘aangetekend verzenden’ (€7,22-) moet er worden getekend voor ontvangst. Op deze manier ben je altijd verzekerd dat de bestelling aankomt.

     

LEVERTIJD
Simply Because zal direct na ontvangst van betaling overgaan tot levering, zo lang de voorraad strekt. De bestelling zal binnen 1 tot 3 werkdagen naar je worden toegezonden. Simply Because behoudt het recht om de bestelling te cancellen en het overgemaakte bedrag terug te storten. Tevens zijn wij bij verlies of beschadiging door toedoen van TNT Post (PostNL) niet aansprakelijk. 

GEBRUIKINSTRUCTIE/GARANTIE SIERADEN SIMPLY BECAUSE

De sieraden van Simply Because zijn met zorg vervaardigd van hoogwaardig Sterling Zilver (925) met een laagje rhodium, rosé of geelgoud, 14 kt evenals de sluiting.

  • De rhodium zorgt ervoor dat het niet geel of zwart wordt zoals met gewoon onbehandeld zilver gebeurt.
  • Om zo lang mogelijk plezier van je sieraden te hebben dien je er goed zorg voor te dragen.
  • Het is en blijft een sieraad is, en geen gebruiksvoorwerp. Dus om te sieren, niet om mee te slapen, klussen, poetsen, sporten, etc.
  • Hieronder staan een aantal tips om goed met je sieraden om te gaan, zodat je er zo lang mogelijk plezier van hebt:

 

De vergulde laag, is een laag en zal met de tijd slijten. Op de plating zit geen garantie!

 

Beschadigingen vallen niet onder de garantie, evenals het breken of verliezen van de bolletjesketting.

Realiseer je voor je aanschaf dat je een zilveren sieraad met eventueel een laagje rose/goud koopt.
Ook zilver is een metaal dat gevoelig is voor parfum, zeep, transpiratie, e.d. 

 

  • Hou er rekening mee dat 'externe/"chemische" producten (parfum, medicijnen, etc.) gevolgen kunnen hebben voor de ph-waarde van je huid, wat verkleuring van je sieraad tot gevolg kan hebben.
  • Ga verstandig met je sieraden om, ga bijvoorbeeld niet zwemmen wanneer je je sieraden draagt.
  • Het bolletjes collier&armband zijn fragiel. Let op dat je nergens achter blijft haken. Beschadigingen en slijtage vallen dan ook niet onder eventuele garantie.

Mocht een item onverhoopt een defect vertonen, ondanks dat er zorgvuldig mee is omgegaan, dan kun je hierover contact opnemen met ons. Stuur ons even een mailtje zodat wij het goed met je kunnen afstemmen. 

RETOUR
Mocht je om welke reden dan ook niet tevreden zijn dan kun je de bestelling binnen 7 dagen na ontvangst, ongebruikt en in originele verpakking, ongedragen, onbeschadigd (zowel folie, als kaart als sieraad), retourneren. Je krijgt het aankoopbedrag terug, exclusief verzendkosten, mits het binnen 5 dagen na aflevering gemeld is. Mocht er tijdens het transport een defect zijn ontstaan aan het item, meld dit binnen 3 dagen na ontvangst. Graag het product goed beschermd in bubbeltjesenvelop naar ons terugsturen. Zodra wij het item ontvangen, sturen wij een nieuw exemplaar toe. 
Procedure:

Mocht het item niet naar wens zijn, dit binnen 5 dagen na ontvangst te melden via e-mail met welk item je wilt retourneren en vermelding van het ordernummer.

  • Na ontvangst van de bestelling, dien je het item waarover je niet tevreden bent, binnen 7 dagen naar ons terug te sturen in een goed beschermde envelop met bubbeltjes plastic.
  • De retourgezonden items zijn op eigen risico voor de klant. Bij ‘aangetekend verzenden’ (€7,22-) moet er worden getekend voor ontvangst. Op deze manier ben je altijd verzekerd dat de bestelling bij ons aankomt.
  • Graag een briefje in het pakket meesturen met daarin je naam, ordernummer, totaalbedrag en bankgegevens zodat we je snel van dienst kunnen zijn.
  • Als wij jouw pakket in goede orde hebben ontvangen, in originele verpakking, zonder beschadigingen aan sieraad of folie zal het aankoopbedrag vergoed worden, exclusief de verzendkosten.
  • De terugbetaling zal voldaan worden binnen 30 dagen na ontvangst van het geretourneerde product.
    Retouradres (geen bezoekadres)
    Simply Because 
    8614jd, 2
    oudega swf



SUGGESTIES, VRAGEN, KLACHTEN
Klant-, tevredenheid, -betrokkenheid en service staan bij Simply Because hoog in het vaandel.  Onze producten en website zijn met de grootste zorg en liefde tot stand gekomen. Mocht er onverhoopt iets niet goed gegaan zijn, dan zullen wij er alles aan proberen te doen, deze fout te herstellen. Stuur een mail naar
info@www.simplybecause.nl om eventuele suggesties, vragen en/of klachten melden. Omschrijf je suggestie, vraag en/of klacht en vermeld het eventuele bestelnummer en de aankoopdatum. Wij nemen dan contact met je op. Bij een klacht bepaalt de aard van de klacht het verdere verloop van de klachtenafhandeling.